23 Haziran 2015 Salı

İSTEMİYORUM !

Ben mi anlatamıyorum yoksa insanlar mı beni anlamak istemiyor bilmiyorum, heceleyerek söylersem anlarlar mı acaba, i-s-t-e-m-i-y-o-r-u-m. Anlaşılmak için kalbimin gardırop kapaklarını ardına kadar açıp içerideki tüm dağınıklığı görmelerine bile izin verdiğim halde neden anlaşılamıyorum, anlamak ve sevmek, anlaşılmak ve sevilmek için daha nasıl çabalamalıyım ?

Bu da böyle bi iç dökme yazısı oldu. Zaten burası, beni anlamayan insanlardan kaçıp kendimi anlatmaya çalıştığım, dünyada beni anlayabilecek insanlar var mı diye merak edip kaçıp geldiğim yer değil mi.

Bu arada Ramazanda her gün hoşuma giden bir sözü, bir kitap alıntısını veya bir duayı yazmak istiyorum, bakalım muvaffak olabilicekmiyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

birevkızı Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template