5 Haziran 2015 Cuma

Miniinthebox, alışverişlerim.

Ucuz şeylere bayılırım sosyete pazarları falan hep benim mekanımdır, çünkü aldığım şeyden çabuk sıkılıyorum, çok para verdiktenden sonra sıkılıp kullanmayınca vicdan azabıyla karışık annemden fırça yiyorum. Bide sevimli, çiçekli böcekli şeylere de bayılıyorum.
Sonra miniinthebox 'ı keşfettim ve b-a-y-ı-l-d-ı-m  ürünler tam benlikti e fiyatlarda tam benlikti. Ufak tefek bişeyler alıp deneme yapmaya karar verdim ilk alışverişimden memnun kalınca gerisi geldi tabi. Ben tavsiye ettikten sonra bi çok arkadaşımda alışveriş yaptı ve memnun kaldı hatta kuzenimin kargosu biraz gecikmişti beraber mail attık hemen parasını iade ettiler kısa bi süre sonrada ürün eline ulaştı, meğersem kargoyu teslim etmeyi ptt geciktirmiş yani anlıyacağınızı adamlar ta Çinden bi güzel paketleyip kargoyu ülkemize sorunsuz bi şekilde ulaştırıyolar ama yurdum postası  bi türlü kargoyu bize ulaştıramıyo.
Siteden free ship alışveriş yapabiliyosunuz yani kargo ücreti ödemenize gerek yok.

Yaklaşık altı aydır alışveriş yapıyorum.siparişlerim elime sorunsuz ulaştı.

Benim aldıklarımdan bazıları;
En son bayılaraktan aldığım saatim.

O kadar çok kullandım ki bitti ama atmaya kıyamıyorum.

Buda bilekliğim herkes çok beğeniyo.


Almayı düşünüp sepete attıklarım;

Sevimli mi sevimli kalem için tıktık.

Çiçekli, böcekli benim bayıldığım saat için tıktık.

Telefonumu değiştirince (şuraya bi amin koyayım) almak istediğim telefonu kabı için tıktık.

Çok sevdiğim ama üstüne basıp kırdığım küpem için tıktık.


Not: Ben alışveriş yaparken Paypal kart kullanıyorum.
Paypal kart hakkında bilgi almak için tıktık.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

birevkızı Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template