25 Haziran 2015 Perşembe

Tembel Süpürgelicadı !

"Ramazanda her gün hoşuma giden bir sözü, bir kitap alıntısını veya bir duayı yazmak istiyorum" demiştim.

Bende Peyami Safanın şu sözünü dinledim ve kendime, tembellik yapmayı bırakta klavyenin başına geç bakalım Süpürgeli dedim, işte o sözde şudur efendim;

"Yarın yaparım demenin cezası. o işin asla yapılmamasıdır."
                                                                            Peyami Safa

Bu sözü sanki benim için söylemişler, hep ertelerim, erteledikçe ertelerim sonunda elde var sıfır, bu huyumdan nefret ediyorum, belkide bunu renkli kağıtlara yazıp görebileceğim her yere yazmayalım, kim bilir belki işe yarar.

Bakalım erteleme ve tembellik huyumu bırakıp, dediğim gibi her gün yazabilicekmiyim.
    
                                                                                                         
Photobucket
HAYIRLI SAHURLAR !!!  

0 yorum:

Yorum Gönder

 

birevkızı Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template