27 Haziran 2015 Cumartesi

Olsa ile Bulsa..


"Olsa ile bulsayı ekmişler, hiç bitmiş"

Atasözüymüş , ben ilk defa duydum .

İşte şu olsa, bu bulsa, bi işi geciktirmek için hep bi bahanem var bir fikri eyleme dökmem için balığın kavağa çıkması gerek, balığın kavağa çıkması için bir balık bulmak gerek sonra çıkmak için bir kavak bulmak gerek, kavakta hani güzelce olsa, derken kocaman bir HİÇ.

Bu ara hep özeleştirimi yapıyorum ne, belkide ben uyuşluklanırken birilerinin benim hayallerimi gerçekleştirmesine içerlemişimdir yada belkide kendi  kendime; "Süpürgeli daha yirmili yaşlardayım diye hayat uzun sanma  " Bu devran böyle sürüp gitmezki, Sende solacaksın günün birinde " ne yapıcaksan bir an evvel yap" demişimdir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

birevkızı Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template